onsdag 26 augusti 2009

BAS KALAS


Idag blir det inte ett barnkalas utan ett BAS kalas, så jag är uppe nu kl 05.30 och ska koppla in H2 med mixerbordet. Mickana i stativen alla sladdar o trummor o gitarrer ikopplade med datorn.
Tänkte tanken skulle va att dottern o dom andra inbjudna barnen ska få leka, käka "någorlunda" nyttigt godis Ital is Vital..
Och få spela instrument och sjunga o få spela in det och sen bränna ut sina singlar och få rita skivomslag eller skriva ut från internet.

Kan nog bli kul. Hoppas bara dom gör reggae nån av dom haha...
Min dotter blir det då Nyahbinghi.
Har byggt om en baskagg
e till en Thundebass...
Hmm hur ska jag förklara lägger upp en bild på min (ska bytas till typ ett renskinn bara) så hajjar ni...Till vänster la jag en bild på Broder Kiddus I som spelar the Heartbeat i Earl "Chinna" Smiths bakgård aka. Inna De Yard så där kommer vara med riktigt skinn bara rakat inte blekt. Och målat i Royal Colour, Ites, Gold & Green...


The Sound o
f The Nyahbinghi Thunderbass aka. Popesmasher make the Tenamant Yard Ina Babylon Vibrate


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar